O SYSTEMIE

Sprawdź nasz system

Podstawą sprzedaży w każdej firmie jest kontakt z klientem oraz utrzymanie jego lojalności. Nowe technologie informatyczne, które pojawiły się w ostatnich latach, zupełnie zmieniły zasady tych działań. Dotyczy to w szczególności technologii mobilnych. Już teraz ponad połowa ruchu światowego Internetu jest generowana z urządzeń przenośnych. Responsywna strona internetowa stała się podstawą działania każdej firmy. Coraz większego znaczenia nabierają jednak programy mobilne, gdyż ich zastosowanie daje o wiele więcej możliwości niż użycie zwykłej strony internetowej. Do tej pory koszt ich przygotowania i utrzymania był dość wysoki i mogły sobie na nie pozwolić wyłącznie duże firmy. Powoli się to zmienia.

System eTalker służy do tworzenia personalizowanych aplikacji mobilnych dla firm. Korzystając z tego systemu możemy przygotować aplikację mobilną pod wybraną przez Ciebie marką.

 
Funkcjonalność aplikacji może obejmować między innymi:

  • system komunikacji z klientami oparty na kanałach informacyjnych,
  • program lojalnościowy dla użytkowników aplikacji,
  • skaner kodów kreskowych produktów i wyszukiwanie ich w sklepie internetowym.

Przygotowany przez nas system eTalker umożliwia tworzenie personalizowanych programów mobilnych na komórki z systemem Android oraz iOS (telefony iPhone). Dzięki stosowaniu uniwersalnych rozwiązań koszt utworzenia takich programów oraz późniejszego ich utrzymania jest już relatywnie niski i dostępny dla przeciętnej firmy.

Korzyści z posiadania takiego programu są nie do przecenienia. Należą do nich:

  • Pozyskanie nowego kanału reklamowego i zupełnie nowych możliwości promocji swoich produktów.
  • Przywiązanie już zdobytych klientów do firmy i jej produktów. Zwiększa to znacznie szanse na powtórną sprzedaż.
  • Pozyskiwanie nowych, potencjalnych klientów, którzy rejestrują się w aplikacji.
  • Zwiększenie sprzedaży produktów w sklepie internetowym dzięki bezpośrednim odwołaniom z wyszukiwarki wbudowanej w system.
  • Lepsza komunikacja z klientami i łatwiejsze docieranie do nich z przekazem reklamowym.
  • Prestiż i przewaga konkurencyjna nad firmami, które nie posiadają jeszcze takiego programu.